Zapowietrzanie się pomp vp44 i vp30 oraz układu paliwowego

Układy paliwowe szczególnie z pompami wtryskowymi VP44 i VP30 mają tendencję do zapowietrzania się.

Jednym z objawów zapowietrzonego układu/pompy jest np: ciężko odpalający samochód po kilku godzinach postoju.

Aby to sprawdzić ustawimy samochód pod kątem przodem w dół i jeżeli po kilku godzinach postoju auto odpala lepiej to oznacza nieszczelność układu paliwowego.

Winne mogą być:
– przewody wtryskowe
– przewody paliwowe
– przelewy
– filtr paliwa
– zbiornik paliwa

Jeżeli wszystko sprawdziliśmy a problem występuje nadal – problemem może być pompa wtryskowa. Pod sterownikiem pompy zarówno VP44 i VP30 mamy dwie uszczelki – większa z nich często ulega zgnieceniu. Taką uszczelkę należy wymienić na zieloną – nowszego typu.

Ostatnim winowajcą może być przegrzany tranzystor mocy w sterowniku.

Tania i solidna naprawa pomp wtryskowych VP44 i VP30 oraz naprawa sterowników PSG5 tylko u nas.

Profesjonalna naprawa sterownika psg5 pompy wtryskowej vp44 i vp30. Zobacz filmy związane z diagnostyką sterowników, montażem, demontażem pomp, zaworów.