Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z wszystkimi większymi i liczącymi się serwisami Diesla. Współpracujemy między innymi z serwisami Diesla z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
Nasza oferta to naprawa elektroniczna pomp wtryskowych Bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch a także pełna regeneracja pod względem mechanicznym we współpracy z Diesel Serwisem z Suchej Beskidzkiej. Pompy i sterowniki przyjmujemy drogą wysyłkową, jak również osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Czas oczekiwania na naprawę elektroniki czyli samego sterownika to około godzina. Pełna regeneracja pompy wtryskowej pod względem mechanicznym to około 2 dni robocze.
Z naszego wieloletniego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć, że praktycznie nie mamy reklamacji nawet z początku naszej działalności, a to jest już 12 lat. Po prostu sterownik na którym została przeprowadzona profesjonalna regeneracja tak zwana fabryczna ( fabryczna w związku z zastosowaniem tranzystora ORYGINALNEGO ( nie zamiennika ) dla sterowników po 2004 roku ) jest na równi z nowym sterownikiem a dodatkowo nie jest on tak wrażliwy na zapowietrzanie się pompy, wymianę filtra paliwa czy paliwo kiepskiej jakości. Innym pewnym objawem uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej jest nagłe przerwanie pracy silnika i brak możliwości ponownego uruchomienia. Proszę nie słuchać speców i magików, że zatarła się pompa i to uszkodziło sterownik. Zacieranie się pompy to proces długotrwały, objawia się to różnymi dolegliwościami przez długi czas i na pewno nie kończy się w jedną sekundę , czyli nagłym zgaśnięciem silnika.
Regeneracja mechaniczna jak wcześniej pisałem jest wykonywana przy współpracy z jednym z zaprzyjaźnionych Serwisów Diesla a dokładniej z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815.
Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji
Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)
Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.
KOSZTY.
Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.
Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.
Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.
Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.
Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.
Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.